3/5
Sense recomanacions Interessa a  
L'alegria que passa

L'alegria que passa

  • 3 de febrer del 2024
  • La Faràndula de Sabadell - Sabadell
Desde 10€
-20%
FINALITZADA
Disponible per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Propostes similars

DESCRIPCIÓ

Una de les produccions que ha triomfat aquesta setmana a la XXIX edició dels Premis Butaca, L'alegria que passa, arribarà al Teatre la Faràndula el proper dissabte, 3 de febrer de 2024. Es tracta del darrer espectacle del grup Dagoll Dagom, que dilluns passat va fer-se amb cinc premis Butaca, els més importants del teatre català. En concret va guanyar en les categories de millor musical, millor actriu de musical, millor actor de musical, millor espai sonor i millor composició musical. Les localitats per a la funció a La Faràndula ja estan a la venda a través de la web sabadellcultura.koobin.cat.

Basat en l'obra del mateix títol de Santiago Rusiñol, L'alegria que passa actualitza la trama original i la converteix en un musical rabiosament contemporani sobre el poder de la cultura per apoderar i cohesionar la societat a partir de la visita que una companyia artística realitza a un poble gris, monòton i industrial. La dramatúrgia l'ha fet Marc Rosich, que també signa la direcció de l'espectacle, amb música d'Andreu Gallen i coreografies d'Ariadna Peya. El repartiment l'encapçalen Maria Molins, Eloi Gómez i Mariona Castillo.

El muntatge de Dagoll Dagom es va estrenar al Teatre Poliorama de Barcelona el març de 2023 i ràpidament es va convertir en un èxit de públic i crítica. Es tracta, a més, de la darrera nova producció de la veterana formació catalana, que la propera temporada s'acomiadarà definitivament del públic amb un `revival' del musical Mar i cel.

L'alegria que passa de Santiago Rusiñol es va estrenar al Teatre Romea l'any 1898 i va ser un referent per a moltes companyies catalanes fins al punt d'esdevenir un dels espectacles més representats de l'època. Aquesta peça curta fa molts anys que no es representava als escenaris professionals per la seva brevetat, una característica que l'ha convertit en un punt de partida extraordinari per la creació d'un musical en el qual la música, la dansa i el text fan lluir més que mai la història original.

Premi per a la sabadellenca Núria Llunell

Els Premis Butaca 2023, que es van lliurar dilluns a Premià de Mar, van tenir també accent local. La sabadellenca Núria Llunell va rebre el Butaca a la millor caracterització per la seva feina a la comèdia musical Golfus de Roma.

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Aquesta proposta ja no està disponible

CATEGORIES

Arts Escèniques    Musical

ADREÇA

c. d' Alfons XIII 33
08202 - Sabadell

La Faràndula de Sabadell
c. d' Alfons XIII 33 , 08202 Sabadell

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

Dates: 3 de febrer del 2024

Horari: A les 20:00h

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX