fb

Tens dubtes sobre el TRESC?

Aquí hi trobaràs les respostes que necessites 

 

Sobre el Club TRESC

Què és el Club TRESC?

Una comunitat de persones a les que ens agrada anar al teatre, al cinema, a concerts, als museus, llegir, fer maridatges de vins, gaudir de la gastronomia, fer visites guiades i rutes temàtiques...

Què t’ofereix el Club TRESC?

Activitats culturals: Per fer sol, amb amics, amb la parella o amb la família i a qualsevol punt de Catalunya. Munta’t la teva agenda setmanal amb el TRESC i no pararàs per casa.

Activitats exclusives que organitzem durant tot l’any: Des de concerts singulars i pre estrenes gratuïtes de cinema, fins a viatges culturals, visites exclusives a espais sorprenents, maridatges de vins, àpats deliciosos o tertúlies literàries.

Informació: Volem que estiguis al dia de l’activitat cultural i per això recollim la informació més rellevant i te la fem arribar perquè no et perdis cap detall.

Sempre al millor preu: T’oferirem sempre el millor preu disponible de totes les activitats que pots fer amb el TRESC. Però recorda que formar part del TRESC és molt més que comprar entrades amb descompte. Al capdavall, de webs de descomptes n’hi ha un munt, però de clubs de cultura només un. I tu en formes part!

M’heu convençut. Vull formar-ne part.

Com puc donar-me d’alta al TRESC?

Abans que res, gràcies pel teu interès en el TRESC. Per entrar a la comunitat, només has de registrar-te clicant aquí.

Quines modalitats de subscripció hi ha?

Tens 3 opcions. FREE, BÀSIC i PREMIUM. O el que és el mateix: Una gratuïta i dues de pagament.

Puc regalar el TRESC a algú a qui m’aprecio?

És clar que sí! Només has de clicar aquí, escollir la modalitat que vols regalar i la persona en qüestió, rebrà un carnet de regal.

I puc comprar físicament el carnet del TRESC?

Si! El carnet del TRESC també el pots adquirir a:

  • Establiments d'Abacus
  • Ticket Rambles
  • Taquilles del Teatre Goya, Teatre Condal, Teatre Romea i la Villaroel

 

Mira la llista sencera

El que compraràs serà un carnet amb un codi d’activació al web TRESC per poder rebre en uns dies el carnet definitiu amb el teu nom, número de soci/sòcia i la data de caducitat de la subscripció.

Modalitats de subscripció

Què inclou cada modalitat?

FREE

La modalitat FREE (gratuïta) et permetrà entrar a la comunitat TRESC. Podràs utilitzar el web per informar-te, muntar la teva agenda, seguir l’activitat d’altres usuaris com tu i que els altres et segueixin o coneguin les teves opinions sobre espectacles. Si vols comprar entrades amb descompte i accedir a les propostes exclusives que organitzem freqüentment, hauràs de subscriure’t a una modalitat de pagament.

BÀSIC

Aquesta és la modalitat més utilitzada pels membres de la comunitat. A més del que inclou la modalitat FREE, per menys de 3€ al mes podràs comprar entrades amb descompte de qualsevol dels nostres espectacles o propostes culturals i accedir a totes les activitats exclusives que organitza el TRESC. I tot plegat, per només 34€ l’any.

PREMIUM

Suma els avantatges de les dues modalitats anteriors i afegeix-hi dos Regal Club (dues entrades de regal, o un 'pack' de llibres, CD’s o DVD's). La quota anual és de 53€, que amb els dos regals que et fem ja t’haurà sortit a compte.

D’acord. Em faig usuari BÀSIC o PREMIUM. Com ho he de pagar?

Fàcil! Durant el procés de registre o canvi de modalitat, et demanarem una targeta de dèbit o crèdit a la que hi carregarem l’import de la teva subscripció i de les posteriors renovacions.

No pateixis. Les teves dades bancàries són segures!

El TRESC utilitza un sistema de cobrament segur. Al TRESC només guardem els 4 darrers números de la targeta. La teves dades són enviades a través d’un canal xifrat i segur a la plataforma de pagament.

Pots consultar la nostra política de privacitat de dades, al nostre avís legal.

Com funciona la subscripció al TRESC

Rebré algun tipus de carnet?

Sí. I esperem que l’ensenyis amb molt d'orgull! El rebràs a casa en un termini màxim de 10 dies, però si tens qualsevol dubte sobre les dades que ens has facilitat o el termini d'entrega, només ens has d'escriure a info@tresc.cat.  

Surt de casa sempre amb el carnet del TRESC a la butxaca! Et serà imprescindible per poder acreditar que formes part del TRESC i així poder gaudir de tots els avantatges del Club.

La renovació és automàtica?

Sí, quan caduqui la teva subscripció, carregarem l’import de la quota que et correspongui al número de targeta o compte bancari que ens vas facilitar. Si no tenim el teu número de targeta o compte bancari perquè et van regalar el carnet, un mes abans rebràs una notificació per tal que ho regularitzis. En cas contrari, suspendrem la teva subscripció. Tens temps per anul·lar la teva subscripció fins 30 dies abans del seu venciment.

Fins i tot si me l’han regalat?

No! Si et van regalar la subscripció al TRESC i vols seguir amb nosaltres, hauràs d’anar a la teva àrea d’usuari i facilitar-nos un número de targeta on puguem generar el cobrament.

I si us porto un soci nou, què em donareu?

Si ens portes un soci Bàsic o Premium, t’agrairem moltíssim que ens ajudis a fer el Club encara més gran. Però si a més ens portes un segon soci, a tu et donarem un Regal Club extra i a la nova persona que s’incorpora, una sonora benvinguda. És el que nosaltres anomenem FES CLUB.

I què passa, si sóc subscriptor d'El Periódico?

T’hauràs de registrar com a membre del TRESC utilitzant el codi que t’hauran facilitat en el moment de fer la teva subscripció al diari. Això et donarà accés DE FRANC al catàleg del TRESC i podràs accedir a totes les propostes com un soci BÀSIC.

I si sóc subscriptor de El Periódico i vull passar-me a la modalitat PREMIUM?

Només has d’entrar a la teva àrea d’usuari, cliques l’opció de canvi de modalitat i et podràs passar a PREMIUM amb un descompte sobre la quota (43€ enlloc de 53€). Som el Club dels subscriptors d'El Periódico i per això et tractarem molt bé!

Com em puc cancel·lar la meva subscripció TRESC?

Tan de bo no arribi el dia, però si es dóna el cas, només cal que, 30 dies abans del seu venciment, ens enviïs un correu a info@tresc.cat o que ens truquis al 902 33 90 33. La teva subscripció passarà a la modalitat FREE i, sempre que ho vulguis, podràs tornar a gaudir de tots els avantatges del TRESC com a soci BÀSIC o PREMIUM amb un sol clic a 'Millora el teu compte' des de la teva àrea d'usuari.

He perdut el carnet! Què faig?

Cap problema! Si ens envies un correu electrònic a info@tresc.cat, et tramitarem un duplicat. Té un cost de 7,50€ i el rebràs a casa en un termini d’entre 7 i 10 dies.

I si me’l roben?

Fa molta ràbia que et robin la cartera! El TRESC et tramitarà un duplicat sense cost si ens fas arribar una còpia de la denúncia a info@tresc.cat. Rebràs el carnet en el termini d’entre 7 i 10 dies.

Compra i reserva d'entrades 

Ja sóc del TRESC. Visca! Però... com puc comprar entrades?

Fàcil, accedeix al web amb el teu número de NIF i el PIN que t’hem enviat en el moment de fer el registre, navega a través del web TRESC, tria la proposta que més t’agradi i apa. A gaudir!

En alguns casos, la compra de les teves entrades, es produeix en un portal extern de venda d’entrades. Quan et passi això, el portal et demanarà el teu número de soci i el teu PIN. Tingue’ls a mà.

Com funciona l'enviament i recollida de PRODUCTES DE COMPRA o de REGAL CLUB?

Els 'packs' de llibres o de CD’s els pots recollir a les nostres oficines, o bé te’ls podem enviar a casa. En el primer cas, no et costarà ni un cèntim, però si t’ho hem d’enviar, hauràs d’assumir el cost d’enviament, en funció d’aquests preus:

Despeses d'enviament

Preu

Regal Club Llibres

10,00 €

Regal Club CD

8,00 €

Regal Club DVD

8,00 €

Compra 1 DVD

3,50 €

Compra 2 O 3 DVD

4,50 €

Compra 1 CD

3,50 €

Compra 2 o 3 CD

5,50 €

Si no vols pagar aquest import, pots recollir-lo en un termini màxim de 15 dies des del moment en què t’avisem a:

Carrer Tànger, 43, de dilluns a dijous de 10:00h a 18:00h (no festius) i divendres de 10:00h a 14:00h (no festius)

IMPORTANT: Un cop passat el termini de 15 dies des de l’avís, el producte ja no estarà disponible. Una vegada seleccionat el sistema de recollida o enviament, aquest no es podrà tornar a canviar.

 

Regal Club

Com sé que tinc un Regal Club disponible?

D’entrada, perquè t’ho diem nosaltres en el moment de registrar-te com a usuari PREMIUM. Però si tot i així ho vols confirmar, només has d’entrar a la teva àrea personal i consultar l’apartat ‘Regal Club’. Allà t’hi sortirà amb la seva caducitat.

A més, si portes dos nous socis, et donarem un Regal Club extra. És el que nosaltres anomenem FES CLUB.

Com sé el què hi ha de Regal Club?

Ho trobaràs directament a l'apartat  www.tresc.cat/regal-club/i sempre que naveguis pel catàleg, només hauràs d'activar el filtre Regal Club i triar el que et vingui més de gust. Per reservar-lo, només has de trucar al telèfon d'atenció al soci: 902 33 90 33. En cas que la sessió del Regal Club que t'interessa sigui en cap de setmana, hauràs de fer la teva reserva abans del divendres de la mateixa setmana a les 14 h.

Fins quan puc utilitzar el Regal Club?

El teu Regal Club caduca amb la mateixa data que la teva subscripció anual. És a dir que hauràs de reservar-lo i fer-lo servir abans de la data de caducitat que t’indiqui el teu carnet. Passat aquell dia no el podràs utilitzar encara que renovis la teva subscripció, ja que tindràs el Regal Club corresponent a les dates vigents.

El Regal Club no és acumulable d’un any a l’altre. Per tant, no te’l deixis perdre, que després et queixaràs!

Informació i contacte

Com puc contactar amb el TRESC?

 

 

 

No puc veure correctament els butlletins que envieu!

Doncs és un problema! Prova aquestes opcions:

Entra a la teva àrea d’usuari i verifica que tinguem correctament el teu email.

Verifica que la bústia d’entrada del teu correu electrònic no estigui plena.

Verifica que el servidor de correu que utilitzes pugui llegir correctament els missatges enviats amb html.

Si ets usuari de gmail i no reps els nostres correus, abans de posar el crit al cel, entra a gmail i comprova que no t’estiguin anant a parar els nostres correus a la carpeta “promocions”.

Els servidors pie.xtec.es i uoc.edu no llegeixen correctament el llenguatge html. Si disposes d’una adreça de correu electrònic amb aquest servidors, et suggerim que ens facilitis una nova adreça de correu per tal de solucionar el problema.

Si no reps correctament els nostres butlletins tot i haver verificat les dades anteriors, escriu-nos a info@tresc.cat i ho revisarem.

Si vols canviar l'adreça de correu electrònic, entra a la teva àrea d’usuari i canvia-la directament.

 

El meu perfil

Com funciona el meu perfil?

Si vols compartir la teva opinió sobre allò que has vist, compartir tot el que fas amb el TRESC i seguir l'activitat d'altres socis... el TRESC és la teva xarxa cultural! Al web del TRESC pots compartir les teves crítiques sobre els espectacles que has vist, valorar-ho d'1 a 5 estrelles i afegir aquells que no et vols perdre a la teva Llista de desitjos clicant al símbol de  

A més, des de la teva àrea personal pots completar les dades del teu perfil públic, modificar la privadesa i connectar el perfil amb les teves xarxes socials.

Com puc modificar el que veuen de mi els altres socis?

Des de la teva àrea personal pots activar i desactivar allò que veuen els altres socis de tu: la teva llista de desitjos, els espectacles als quals has assistit i les xarxes socials que has associat al teu perfil. Si no vols que altres socis vegin aquesta informació, només cal que en desmarquis l'opció.

Com puc veure el meu perfil públic?

Si vols saber com és el teu perfil públic i consultar la teva pròpia activitat al TRESC, només cal que hi accedeixis des de l'opció 'Veure el meu perfil' a l'àrea personal.