
Itinerari Literari: Barcelona en femení. Històries i llegendes barcelonines
- Dimecres 13 de setembre
- Punt de trobada: Plaça Sant Jaume - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
A càrrec d'Elisenda Albertí
Punt de trobada: Plaça Sant Jaume https://goo.gl/maps/jqNVxYmZB74anf6f6
Finalitza a: Carrer d'Avinyó, Plaça Verònica
Llibre: Dones de Barcelona. Històries i llegendes barcelonines des del segle IV fins al XIX. Albertí Editor
Autor: Elisenda Albertí
Un itinerari per conèixer la ciutat des de la perspectiva femenina, a través d'històries i llegendes protagonitzades per dones barcelonines, des del segle IV fins al XIX. Coneixereu senyores divertides, cruels, santes,
emprenedores, impressores, escriptores¿ Descobrireu històries com la de la Paula, qui va crear la primera agència matrimonial de Barcelona; Eulàlia Ferrer, qui dirigí la primera impremta barcelonina; Santa Eulàlia, patrona històrica de la ciutat.
El mateix dia de l'itinerari us lliurarem un val a compte de 4,50€ vàlid per la compra del llibre de la ruta a La Setmana del Llibre en Català.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
CATEGORIES
ADREÇA
Punt de trobada: Plaça Sant Jaume
08002 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX