
Joan Masdéu
- Espai Orfeó - Lleida - Lleida
- SOCI
- SOCI PLUS
Reserva les teves entrades amb avantatge i paga a taquilla
DESCRIPCIÓ
*Entrades amb descompte limitades. Pots fer la teva reserva ara i pagues les entrades a la taquilla del recinte el dia del concert.
Joan Masdéu (Reus, 1974) inicia la seva carrera musical al capdavant de Whiskyn's i, durant els disset anys de trajectòria de la banda, van publicar nou discos i van fer més de set-cents concerts, incloent una gira de quinze dies a l'Argentina i l'Uruguai l'any 2006. La banda es dissol el 2009. L'any 2011 Joan Masdéu publica Casa Murada (Música Global), el seu disc de debut en solitari, enregistrat a La Casa Murada Studio per Jesús Rovira, i produït per Àngel Santiago i Joan Masdéu.
La gira Casa Murada arriba als cent-dotze concerts a Catalunya, amb una petita incursió de tres concerts a Moscou. El disc rep el premi Enderrock a la millor cançó d'autor per votació popular. Al 2014 s'edita Dissabte (Música Global). Amb aquest disc es forja un equip de producció que es mantindrà i es consolidarà en les futures gravacions. Sota la producció artística de Santos Berrocal i Florenci ¿Fluren" Ferrer (Blind Records) i amb Quim Xicoira (baix), Joan López (bateria) i Oest de Franc (guitarra i veus).
L'octubre de 2017 Joan Masdéu publica Innocents (Satélite k). Enregistrat a Blind Records i amb el mateix equip de producció del disc anterior, Innocents representa un punt d'inflexió musical en la seva trajectòria. La gira Innocents començarà el gener de 2018.
El setembre de 2019, amb motiu del vint-i-cinquè aniversari del primer disc de Whiskyn's, el músic reusenc publica el disc La Flor del Panical, Whiskyn's 25 anys (Satélite K) per revisar, per primer cop, les cançons més significatives de la formació, amb un format més nu i nous arranjaments, que aporten una nova profunditat a cadascuna de les peces. Acompanyat del músic i guitarrista Oest de Franc, tornen a enregistrar aquesta tria de cançons sota la producció artística de Santos & Fluren. Aquest nou projecte anirà acompanyat d'una gira de concerts a Catalunya. El disc s'enregistra en directe als estudis Blind Records de Barcelona els dies 6, 7 i 10 de juny de 2019 i compta amb les col.laboracions especials de Roger Mas (a On), Gerard Quintana (a Puc ser jo), The New Raemon (a Silenci) i Beth Rodergas (a Trens d'alta velocitat), que posen les seves veus en algunes de les cançons.
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
CATEGORIES
ADREÇA
C. Darrere Sant Martí s/n
25194 - Lleida
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX