
Cicle: "Mai he volgut ser pintor, sempre he volgut ser ballarí de claqué"
- Consulta les sessions
- Caixaforum - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
Warhol va ser el contrari a un artista tancat a la seva torre d'ivori, el seu procés creatiu s'alimentava de les seves relacions socials i el va saber sempre observar i escoltar, nodrint-se de quants li envoltaven.
Aquest cicle d'activitats es planteja com una aproximació transversal a l'obra d'Andy Warhol. a través d'una selecció de ponents que van conèixer a l'artista d'a prop o van mantenir relacions professionals amb ell en algun moment de la seva carrera; però també, explora la vigència del seu llegat i la seva influència en els processos creatius d'alguns artistes actuals de totes les disciplines, cinema, música, literatura i arts visuals.
Programació:
Dimecres 4 d'octubre a les 19 h Mirant Warhol des de l'escriptura amb Víctor Bockris
Dimecres 18 d'octubre a les 19 h Silverscreens: Warhol i el cinema amb Alberte Pagán i Andrés Hispano
Divendres 20 d'octubre a les 19 h Raiding the digital icebox: How Andy Warhol predicted the internet amb Kenneth Goldsmith
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
CATEGORIES
ADREÇA
Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia , 6-8
08038 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX