Dret a la salut a l' Àfrica als cinemes girona
- Els dijous del mes de maig: 3, 10, 17, 24 i 31 de maig
- Cinemes Girona - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
Reserva les teves
entrades a taquilla
DESCRIPCIÓ
Aquesta campanya vol donar a conèixer la situació de la salut al món i, en concret, a l'Àfrica, així com l'existència dels acords internacionals, el compliment dels quals és clau per garantir el dret a la salut. D'una banda, per no fer només un retrat de la situació, que pot semblar fins i tot inabordable, sinó per mostrar que hi ha iniciatives d'èxit en funcionament. I d'altra banda, perquè tot això ens ha de servir per millorar la cooperació que s'està fent des de Catalunya, l'Estat espanyol i Europa.
La Mostra de films i documentals és una de les activitats més destacades de la campanya, dirigida al públic general i als estudiants universitaris. Ens permetrà abordar l'estigmatització de la malaltia de la sida, la doble cara de les creences i pràctiques tradicionals entorn la salut, com condiciona l'accés a l'aigua la vida de les persones, el rol de les dones africanes en la transformació social, el paper de l'educació per al futur de les noves generacions i les controvèrsies i dificultats dels projectes de cooperació, entre d'altres.
Després de cada sessió hi haurà un debat conduït per una persona experta en la temàtica i/o per una persona En el marc de la campanya ¿Dret a la salut a l'Àfrica" les ONGD Farmacèutics Mundi i medicusmundi Catalunya us conviden a participar a la Mostra de films i documentals que realitzaran el mes de maig a la ciutat de Barcelona i posteriorment a altres municipis catalans.
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
Dates:
Els dijous del mes de maig: 3, 10, 17, 24 i 31 de maig
Punts de Venda: Taquilles
Activitat gratuïta per a tot el públic
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

COMPARTEIX