Què és el Club?
|
Revista
|
SMS
|
FAQ
|
Suggeriments
|
RSS
|
Galeria
|
Fes-te soci - Regala el Club
Accés usuaris
X
Si us plau, esperi...
El teu NIF
Número de Pin
Identifica't com a soci
Arts Escèniques
|
Concerts
|
Cinema
|
Museus i galeries
|
Espais
|
Viatges / Rutes
|
Llibres
|
CD / MP3
|
DVD / BD
|
Regal Club
Tanqueu o premeu Esc
Si us plau, esperi...
Accés usuaris
X
Si us plau, esperi...
El teu NIF
Número de Pin
Home
>
Concerts
>
TRESC - Beethoven versus Brahms 2 - 20%
Beethoven versus Brahms 2
Concerts
Preu real:
45-20€
Avantatge TR3SC:
20%
Adobe Flash Player no està instal·lat al seu sistema
Per tal d'executar aquesta pàgina web és necessari tenir l'Adobe Flash Player
0
Vota
0
131 lectures
Escriu el teu comentari
SINOPSI
Segona sessió que el titular de l'OBC, Pablo González, ofereix per contraposar l'estil de les dues primeres simfonies de Ludwig van Beethoven i Johannes Brahms. En la Segona simfonia de Beethoven, datada de 1802, s'aprecia una maduresa incipient en l'estil romàntic del compositor alemany que preconitza els seus èxits posteriors, amb la tercera simfonia Heroica en el punt de mira. Brahms, al seu torn, va escriure la seva Segona simfonia tot just acabada la primera i havent superat ja el temor a ser comparat amb el geni precedent. Aquesta obra és, doncs, menys ombrívola, més directa i lliure, i s'hi explicita el caràcter tancat del compositor sense que això li impedeixi desplegar un lirisme plenament romàntic i un treball de la forma molt clàssic.
INFORMACIÓ
Intèrprets:
ORQUESTRA SIMFÒNICA DE BARCELONA I NACIONAL DE CATALUNYA · Pablo González, director
Programa:
BEETHOVEN: Simfonia núm. 2 BRAHMS: Simfonia núm. 2
Punts de Venda:
Telentrada 902 10 12 12
ESPAI
Adreça:
C/ Lepant 150
08013 - BARCELONA
Com arribar:
L1 (Glòries, Marina), L2 (Monumental), L4 (Bogatell), 6, 7, 10, 56, 62, B21, B25, N0, N2, N3, N7, N11, Bus de les Arts, Tramvia T4 (Auditori-Teatre Nacional)
Ver mapa más grande
No hi ha sessions disponibles
Descripció breu:
Segona sessió per contraposar l'estil de les dues primeres simfonies de Ludwig van Beethoven i Johannes Brahms
Condicions:
Entrades disponibles fins a exhaurir existències i segons l'aforament de la sala
També podria agradar-te...
No et perdis el darrer concert de la temporada del Cor Vivaldi
Vivaldi pel "Vivaldi"
2x1
L'AUDITORI
Christian Lindberg torna al Palau com a compositor i solista de trombó
La dan7a de Beethoven
25%
PALAU DE LA MÚSICA...
Una excursió als racons més estimats de la memòria a través de la màgia d'una banda sonora immortal i evocadora de...
Això és Broadway
25%
PALAU DE LA MÚSICA...
L'últim guanyador del Concurs Permanent de Joves Intèrprets tanca la Temporada de Cambra i Recitals
Pablo Barragán i Federico...
25%
L'AUDITORI
Pavel Haas Quartet interpretarà un un fragment que encara avui conserva intacta la capacitat de sorprendre'ns
Pavel Haas Quartet
25%
PALAU DE LA MÚSICA...
La teva sessió ha caducat per inactivitat. Si us plau, introdueix de nou el teu NIF i PIN per accedir al teu entorn d'usuari.