Pla per Roig
- Del 11 al 15 de març
- La Fàbrica - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
PROMOCIÓ:
- Invitacions molt limitades per les funcions de l'11 de febrer al 15 de març.
- Disponibles a partir del 24 de febrer a les 13 h
- Les reserves per les funcions de cap de setmana es tanquen el divendres a les 13h.
- Les localitats s'assignen en funció de la disponibilitat del recinte.
- Les entrades es recullen a la taquilla del recinte.
*******
El 7 de febrer de 1972, una joveníssima Montserrat Roig va visitar Josep Pla a casa seva per entrevistar-lo. Les converses que van tenir aquell dia Pla i Roig a Llofriu, a la platja de Pals i a Palamós van ser la base de l'article Josep Pla en su madriguera, que es va publicar a la revista Destino el 4 de març de 1972.
L'espectacle recrea amb humor aquesta trobada, i ens permet gaudir de la genialitat d'aquests dos caràcters únics. Roig, periodista, escriptora i pionera del feminisme català, i Pla, possiblement l'autor català més llegit i popular de totes les èpoques, encarnen dues versions oposades i difícilment conciliables d'entendre el món: ella era jove, feminista, progressista, i ell misògin, conservador i vell. L'obra ens recorda que els xocs generacionals i ideològics són inevitbles, però que poden conviure amb el respecte i l'admiració entre els diferents.
L'espectacle, divertit i acessible, utilitza el format del pòdcast per fugir de la idea de la representació literal d'aquests dos personatges únics, irrepetibles i completament icònics.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Del 11 al 15 de març
CATEGORIES
ADREÇA
Plaça Mañé i Flaquer
08006 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

COMPARTEIX