3/5
Sense recomanacions Interessa a  
Donde se descomponen las colas de los burros

Donde se descomponen las colas de los burros

  • Del 16 al 19 de setembre de 2025
  • DAU AL SEC - Barcelona
19€
15€
FINALITZADA
Disponible per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Propostes similars

DESCRIPCIÓ

Amb un to poètic, contundent i commovedor, la peça aborda el tema de la violència i els desapareguts a Colòmbia. La història se centra en Salvador, un jove pagès desaparegut que l'Exèrcit tracta de fer passar per criminal, la qual cosa es coneix com a fals positiu. Amb moments durs de confrontació entre les diferents encarnacions del poder i moments lírics, amb picades d'ullet al propi llenguatge teatral, la posada en escena permet alleujar la càrrega de temes com la por i la mort que recorren tota l'obra.

Segons la dramaturga Carolina Vivas, la peça neix d'imaginar les milers d'històries que jeuen sota terra o en el fons dels rius-tomba de Colòmbia. L'obra és fruit d'un procés de recerca prèvia a la tempesta mediàtica que van generar els anomenats falsos positius i que justament parla sobre una d'aquestes execucions extrajudicials.

El text escrit per Carolina Vivas Ferreira és beca de Creació Dramatúrgica IBERESCENA 2008; va ser publicat a la biblioteca virtual del CELCIT, per Paso de Gato a Mèxic i pel Ministeri de Cultura a Colòmbia, en el primer tom de la Antologia de Teatre Colombià.

FITXA TÈCNICA

AutoriaCarolina Vivas Ferreira
DireccióIgnacio Rodriguez
Durada75 minuts
IdiomaCastellà
Intèrprets:Ignacio Rodriguez Carolina Beltrán Alfredo Aguilar Kelly Natalia Coca Miguel Angel Rodríguez Daniel Maldonado Fabian Mejía José Luis Días

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Aquesta proposta ja no està disponible

IDIOMA

Castellà

CATEGORIES

Arts Escèniques    Teatre

ADREÇA

C/ Salvà 86
08001 - Barcelona

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX