3/5
Sense recomanacions Interessa a  0 
Albert Pla & The Surprise Band + Quimi Portet + Alosa
Albert Pla & The Surprise Band + Quimi Portet + Alosa
Albert Pla & The Surprise Band + Quimi Portet + Alosa

Albert Pla & The Surprise Band + Quimi Portet + Alosa

  • 2 agost del 2025 a les 20:30h
  • Camprodon - Camprodon
30€
-10%
Per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Inicia la compra

DESCRIPCIÓ

El Festival MicroClima és un cicle de concerts a l'aire lliure que promou l'Ajuntament de Camprodon amb l'objectiu de potenciar l'entorn del municipi i alguns dels seus espais amb més encant a través de propostes artístiques actuals.

El Festival Microclima pren el testimoni de l'antic Macroclima i, sota aquesta nova marca unificada, es consolida com una cita imprescindible al Pirineu català.

Ofereix una programació de gran qualitat i amb artistes poc habituals a la zona. Tot plegat, un any més, en el marc incomparable del parc de la Mare de la Font, un entorn natural envoltat de muntanyes que convida a gaudir de la música lluny de les aglomeracions típiques dels grans esdeveniments.

ALBERT PLA & THE SURPRISE BAND

Albert Pla és un dels artistes més reconeguts i polifacètics de Catalunya i de tot l'Estat, amb una capacitat infinita per seguir innovant i per sorprendre l'espectador. En aquesta ocasió arriba acompanyat de la guitarra de Diego Cortés, els samplers de Judit Farrés i tota la The Surprise Band per oferir «Rumbagenarios», un espectacle únic que mostra l'immens potencial de l'artista. Després de més de 25 anys de carrera, Albert Pla presenta un show total amb coreografia, projeccions i una banda d'alt nivell per crear un directe festiu i enèrgic i desenvolupar un repertori d'una estètica especial amb una cadència que li dona un plus afegit als seus ja espectaculars directes.


QUIMI PORTET

Quimi Portet s'inicia en el món de la música amb grups com Kilimanjaro's, Los Burros o Los Rápidos, però de seguida toca l'èxit amb El Último de la Fila, grup que forma amb Manolo García i que els porta a vendre milions de discos i actuar als escenaris més importants d'Espanya i d'arreu del món. Quan decideixen posar punt i final al grup, Quimi Portet llança la seva carrera en solitari i des de llavors ha publicat 11 àlbums, l'últim d'ells el 2020. ¿Si plou, ho farem al Pavelló" (Live in Cincinnati) és el primer àlbum en directe de la seva trajectòria i és un recopilatori de grans èxits amb dos temes inèdits. Amb quatre dècades de música a les esquenes, Quimi Portet s'ha convertit en un dels músics catalans més importants de la història i segueix en un bon estat de forma.


ALOSA

Alosa neix d'una manera natural i sana, sense pretensions ni expectatives. Dues noies mostrant la música tal i com l'entenen elles, sense artificis ni focs artificials. Només elles i la cançó. El que més sobta d'Alosa és la capacitat de crear cançons plenes i rodones només amb dues integrants, sense que es trobi a faltar res més. La veu hipnòtica de Giulietta empasta a la perfecció amb l'energètic violoncel de l'Irene que, tot i que s'associa com un instrument ¿clàssic", ella el converteix en modern i tradicional.


ANAÏS VILA

Anaïs Vila presenta `Ara Sempre', un àlbum poètic i madur on la senzillesa i la profunditat discursiva es mesclen amb la veu i les guitarres com a elements essencials. Vila fa un retrat de les barreres i els anhels dels qui ara viuen la dècada dels trenta a través de les onze cançons de pop folk, on també hi trobem "Cendres", guanyadora del Premi Cerverí 2024 a la Millor lletra en català. En aquest concert, podrem gaudir de l'essència de les cançons del seu últim àlbum i de les cançons més representatives de la seva carrera en un concert acústic a guitarres i veus, acompanyada de Marina Lluch.

El TRESC t'ofereix el 10% de descompte amb el codi: TrescMicroclima25

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

2 agost del 2025 a les 20:30h

CATEGORIES

Concerts    Festival

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

Sessions disponibles

Sessions disponibles

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX