
Humanhood · Grec Festival de Barcelona 2025
- 2 i 3 de juliol
- Mercat de les Flors - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
PROMOCIÓ:
- Entrades a 15€ disponibles a partir del dimecres 14 de maig. (Promoció limitada)
- Entrades amb un 20% de descompte disponibles a partir del dimecres 7 de maig a les 15h.
*****
Consciència i moviment són les bases amb les quals treballa aquesta companyia de recorregut internacional. En la nova creació, la catalana Júlia Robert i l'anglès Rudi Cole, exploren el poder del moviment circular dels vòrtexs.
En la natura, en la dinàmica de fluids i fins i tot... en la psique humana. En tots aquests llocs i dimensions trobareu aquesta forma d'espiral en moviment perpetu, un vòrtex o, perquè ho enteneu millor, el remolí que es forma a la pica del bany quan obriu l'aixeta. No és casualitat que aquesta companyia de dansa amb inspiració mística se centri en aquesta forma de flux a la vegada turbulent i serè. Perquè, tal com explica el científic Nassim Haramein, tot a la vida és un vòrtex: des de les galàxies als àtoms, passant... per l'evolució de la consciència cap a la singularitat i l'ull del tornado. Com podem els humans adaptar-nos a les situacions més complexes i turbulentes, desenvolupar la nostra resiliència i evolucionar entre el caos aparent? I si un vòrtex actués com a potenciador i accelerador de les nostres possibilitats psicològiques i espirituals? En aquesta peça vital i captivadora, descobrireu un univers en què el ritme palpita i l'energia convergeix, alhora que els ballarins de la companyia HUMANHOOD, es mouen per l'escenari amb precisió i virtuosisme, sincronitzant-se amb una atmosfera sonora cinematogràfica que ressona per tot l'auditori.
L'ànima de la companyia són la Júlia Robert i en Rudi Cole, creadors d'un llenguatge coreogràfic propi que combina una fluïdesa, una interconnexió i un ritme exquisits. Després d'una carrera prolífica com a ballarins, van debutar com a coreògrafs el 2016, amb el duet ZERO guardonat al certamen coreogràfic de Madrid i Hannover amb el primer premi, i seleccionat el 2018 per ser presentat dins el programa de Dance: Sampled al Sadler's Wells de Londres. El 2019 van estrenar la seva primera peça de grup, Torus, al Grec Festival de Barcelona i van ser seleccionats a la plataforma Aerowaves d'artistes europeus emergents. La seva última producció ¿ {Infinit}, estrenada al Mercat de les Flors el 2022, ha tancat una gira extensa que ha passat per la Bienalle de Venècia i l'edició d'enguany del festival Dansa Metropolitana.
Una coproducció de HUMANHOOD i el Grec 2025 Festival de Barcelona.
Encarregat pel Mercat de les Flors i Midlands Arts Centre.
Amb el suport de Institut of the Arts of Barcelona, FABRIC Birmingham, i RocaUmbert.
Aquesta producció ha estat possible gràcies al finançament generós de l'Arts Council d'Anglaterra i del Institut Català d'Empreses Culturals.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
2 i 3 de juliol
CATEGORIES
ADREÇA
C. Lleida, 59
08004 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
Horari Taquilles:
2 h. abans de començar l'espectacle. Els dies de preu reduït no s'aplica el decompte.
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX