FESTIVAL EMBOTONA'T 2024
- Poble Espanyol - Barcelona
- SUBSCRIPTOR
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
APLICA EL CODI CLUB3C
El proper dissabte 8 de juny, El Poble Espanyol de Barcelona acollirà la segona edició de l'EMBOTONA'T FESTIVAL, un festival familiar de música i arts escèniques per a tothom.
Podrem gaudir de les actuacions de Reggae Per Xics, El Mag Lari, Els Beta del SX3, Ambauka, La Tresca i La Verdesca, Colors Band, Vivim del Cuentu, El POT-Teatre, El Botó Màgic, així com d'espectacles itinerants, contacontes, tallers, food trucks i moltes altres sorpreses, com la participació de la Sara Roy i la Pilarín Bayès.
Serà una experiència d'entreteniment única per a tota la família, on es destacaran valors fonamentals com la inclusió i l'accessibilitat. Es tracta d'un esdeveniment on l'organització pren totes les mesures d'accessibilitat possibles per crear un espai on tothom pugui gaudir de les activitats i espectacles sense barreres ni exclusions, un espai acollidor per a totes les edats i capacitats, amb una finalitat totalment solidària.
Tots els beneficis del Festival es destinaran a millorar el benestar de les persones amb discapacitat intel·lectual greu a través dels projectes educatius, ocupacionals, d'habitatge, de salut i d'oci que gestiona la Fundació Aspasim, entitat sense ànim de lucre organitzadora del festival.
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX