
Malparida
- Del 20 d'octubre al 13 de novembre
- LA BADABADOC - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
Isabel té un nadó de sis mesos i està incòmoda, alguna cosa no va bé i ha començat a afectar les relacions amb el seu fill, Bautista, i amb la parella, Amador. Isabel no aconsegueix un enllaç sa amb el seu bebè. No podeu agafar en braços el vostre fill.
Un dia es retroba amb una gran amiga de qui s'havia distanciat. Ella apareix amb un sorprenent embaràs avançat i amb moltes preguntes sobre el part, amb els temors propis d'una futura mare que, a més, tindrà el nadó sola.
Isabel, una mica per amistat i una mica per escapar-se de la seva realitat, acompanyarà Blanca en el procés de cerca d'un part respectat. Així, emprendrà un camí que us permetrà descobrir, juntament amb la seva amiga, l'origen dels problemes que té a casa: ella mateixa hauria estat víctima de violència obstètrica. La relació amb el nadó està afectada per un trauma que no sabia que tenia. En trobar el reflex en el part de la seva amiga, aconseguirà transitar la seva situació, fins a resoldre-la.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Del 20 d'octubre al 13 de novembre
IDIOMA
Català
CATEGORIES
ADREÇA
Carrer de Quevedo, 36
08012 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
Dates: Del 20 d'octubre al 13 de novembre
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
Sessions disponibles
Sessions disponibles
- Llista
- Calendari
COMPARTEIX