3/5
Sense recomanacions Interessa a  
Itinerari literari: El tresor de la catedral de Tortosa i la Guerra Civil de 1936

Itinerari literari: El tresor de la catedral de Tortosa i la Guerra Civil de 1936

  • Dissabte 2 de setembre
  • Catedral de Santa Maria de Tortosa - Tortosa
9€
6€
FINALITZADA
Disponible per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Propostes similars

DESCRIPCIÓ

A càrrec d'Andreu Carranza

Punt de trobada: Porta de la catedral

Finalitza a: Monument de la Batalla de l'Ebre, (Rambla Felip Pedrell, 78)

Llibre: La tomba de l'Ebre. Columna Edicions

Autor: Andreu Carranza

Durada: 90 minuts

La novel·la s'inicia al casc antic de Tortosa i va seguint pels carrers fins l'Ajuntament on es decidirà la sort d'un presoner molt valuós. Després els protagonistes fan la custodia del Tresor que és rescatat i catalogat per l'arxiver, abans de lliurar-lo al Banc d'Espanya de Tortosa, on la República i la Generalitat, el retindran fins al bombardeig de l'aviació feixista. En tot aquest itinerari, pels carrers de la ciutat, i també visitant el museu de la
catedral i arribant fins la vora del riu, on està situat el polèmic monument a la batalla de l'Ebre, es llegiran diferents fragments de la novel·la que es desenvolupen en aquest espai, fent referència també a la gran riuada de 1937.

El mateix dia de l'itinerari us lliurarem un val a compte de 4,50€ vàlid per la compra del llibre de la ruta a La Setmana del Llibre en Català. 

FITXA TÈCNICA

Durada90 minuts

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Aquesta proposta ja no està disponible

CATEGORIES

Llibres    Rutes literàries

ADREÇA

Catedral de Santa Maria de Tortosa
43500 - Tortosa

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX