
La nit de Sant Joan
- Gran Teatre del Liceu - Barcelona
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
La nit de Sant Joan és un espectacle de dansa on s'interpreta l'obra de Robert Gerhard Soirées de Barcelone amb guió de Ventura Gasol.
Soirées de Barcelone és la segona creació per a ballet de Robert Gerhard.
Es tracta d'una obra per a piano inspirada en la música tradicional catalana on fàcilment podem identificar danses i melodies del nostre folklore. Antonio Ruz, d'una forma simbòlica i creativa, ha volgut impregnar la coreografia d'elements que ens connecten amb les nostres tradicions, com poden ser el simbolisme del foc, la sardana, els castells o les figures del bestiari.
En col·laboració amb la Diputació de Barcelona i l'Institut del Teatre presentem aquesta proposta plena de força, energia i vitalitat que farà connectar el públic més jove amb la música i la dansa. Una bona oportunitat per donar a conèixer un dels compositors catalans més universals, Robert Gerhard
Recomanat a partir de 8 anys.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
CATEGORIES
ADREÇA
La Rambla, 51-59
08002 - Barcelona
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
Horari Taquilles:
De dilluns a divendres, de 14 a 20.30 h. i 1 h. abans de començar l¿espectacle
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX