3/5
Sense recomanacions Interessa a  0 
Dones i literatura
Dones i literatura

Dones i literatura

  • Arts Santa Mònica - Barcelona
GRATUÏT
FINALITZADA
Disponible per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Propostes similars

DESCRIPCIÓ

DIA INTERNACIONAL DE LES DONES_8 DE MARÇ

Commemorem el Dia Internacional de les Dones amb una activitat on elles són les protagonistes. Com es representa la dona en la literatura? Com és l'experiència de ser una escriptora avui en dia?

Per celebrar el Dia Internacional de les Dones hem convidat a quatre autores per reflexionar sobre el paper de la dona en la literatura i la societat, des de dins i fora les seves obres.

Les quatre novel·les presentades tenen protagonistes femenines, tot i que narren històries ben diferents. Això ens permetrà conèixer de ben a prop 4 escriptores actuals que recullen l'esforç de les autores que les han precedit els segles anteriors. Una jornada per descobrir, reflexionar, reivindicar, normalitzar i gaudir de la millor literatura actual.

En la trobada participaran:

Neus Arqués (Vive 50)
Marta Romagosa (Tots els noms del desig)
Teresa Muñoz (Des del balcó)
Mercè Foradada (Estimades Zambrano)


Presenta l'acte: Carme Fenoll (Cap del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya)

ENTRADES RELACIONADES AL MAGAZINE

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Aquesta proposta ja no està disponible

ADREÇA

La Rambla, 7
08002 - Barcelona

Arts Santa Mònica
La Rambla, 7, 08002 Barcelona

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

Reserva les invitacions a la web del TR3SC

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX