fb

Peggy Pickit veu la cara de Déu

El Maldà - Barcelona
 
 
51 visites
  • Disponible per a socis:
  • FREE
  • BÀSIC
  • PREMIUM
A Peggy Pickit veu la cara de Déu dues parelles d'amics, antics estudiants de medicina, es retroben al cap d'uns anys. El temps i la distància han fet la seva feina i han obert un abisme entre els personatges. Cada parella enveja l'altra: els uns envegen la felicitat conjugal del matrimoni dels primers, els altres envegen els sis anys d'aventura africana dels segons. Les dues parelles es troben en un moment crític.

Una follia embriagadora, a l'aguait, segresta els personatges i els aïlla. Isolats, s'obsedeixen en la seva visió occidental del món. Peggy Pickit veu la cara de Déu és una reflexió lúdica, irònica i càustica sobre l'enveja i el sentiment de culpabilitat del món occidental.

CONDICIONS

Reserva d'entrades al web TR3SC i pagament el dia la funció a taquilles
En cas de no poder assitir preguem prèvi avís (24/48h) a info@tresc.cat i contacte@elmalda.cat

Activitats paralel·les
Coincidint amb l'estrena de Peggy Pickit veu la cara de Déu, i en col·laboració amb el Goethe-Institut de Barcelona, s'ha previst dur a terme una sèrie d'activitats entorn de Roland Schimmelpfennig, el teatre alemany contemporani i les traces de la seva influència en la dramatúrgia catalana actual.

Dijous 9/02 a les 20h
Lectura dramatitzada "SÍ I NO (CALIDOSCOPI SCHIMMELPFENNIG)" dirigida per Thomas Sauerteig amb dramatúrgia d'Albert Tola i els actors Maria Pau Pigem, Jacob Torres i Thomas Sauerteig a Can Gassol, a Mataró i dijous 16/02 a les 20h al Goethe Institut amb la presència de l'autor.

Del 13/02 al 17/02 del 2017: Curs a l'Obrador de la Sala Beckett amb Roland Shimmelpfennig.

Dimecres 15/02 de 12 a 13:30h: Xerrada amb Schimmelpfennig a l'auditori de l'Institut del Teatre (oberta en principi només als alumnes i professors de l'Institut i persones pròximes).

Divendres 17/02: col·loqui postfunció al Maldà sobre "La Peggy Pickit veu la cara de Déu" amb Shimmelpfennig i la companyia.

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TR3SC.

MÉS INFORMACIÓ
Intèrprets:
Autor: Roland Schimmelpfennig
Traducció: Anna Soler Horta
Direcció: Moisès Maicas
Intèrprets: Núria Cuyàs Xavier Frau Óscar Jarque Lluna Pindado
Composició musical: Ivan Prades i Sheila Garcia
Direcció musical: Sheila Garcia
Cos i moviment: Maria Garriga
Vestuari: Núria Llunell
Escultura: Pep Borràs
Nina Peggy Pickit: Xevi Bonany
Direcció tècnica escenografia i il·luminació: Daniel Gener
Adjunt a la direcció i assistent de producció: Albert Massanas
Producció executiva: The Three Keatons
Agraïments a: Ursula Wahl Albert Tola Thomas Sauerteig Lídia Gil Josep Maria Soler i Bea Antolínes

Una producció de l'Associació Cultural El Teatre Invisible amb el suport de l'Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural de la Generalitat de Catalunya (OSIC) i de la Direcció de Cultura de l'Ajuntament de Mataró. Amb la col·laboració del Goethe-Institut de Barcelona El Maldà el Centre Cultural La Bòbila de l'Ajuntament de l'Hospitalet i Lleonard Muntaner Editor.

Durada: 70 min

RECOMANACIONS
Josep
Josep
17 de de febrer del 2017 a les 03:37h
Diferent manera d'entendre el teatre

Avui he anat al Maldà a veure aquesta obra de l'alemany Roland Schimmelpfenning, i anava amb certa recança perquè El Drac d'Or que vaig veure farà uns tres anys no em va agradar gens, però aquesta vegada afortunadament no puc dir el mateix perquè m'ha semblat magnífica . Dirigida per Moisès Maicas ens parla de dues parelles, amics de quan estudiaven medicina i que es retroben desprès de sis anys. Els primers viuen de forma acomodada i l'altra parella va marxar a Àfrica per ajudar els més necessitats. El temps ha fet que les coses no fossin com abans i conforme va avançant l'obra surten a la llum les seves enveges, les seves diferències i moltes coses més. L'escriptura de Schimmelpfenning, s'allunya molt de les formes clàssiques i ho fa explorant noves formes de narració, amb diàlegs afinats, utilitzant constantment la repetició i trencant la quarta paret i dirigint-se a l'espectador per dir-li el que pensa i no diu. Una perfecta posada en escena i unes interpretacions dels quatre actors, molt acceptables. Aquesta obra segurament tindrà opinións molt dispars, però a mi m'ha agradat i molt i aconsello veure-la