3/5
Sense recomanacions Interessa a  0 
Trobada amb Rosa Regàs, testimoni d'una generació clau per la nostra cultura
Trobada amb Rosa Regàs, testimoni d'una generació clau per la nostra cultura
Trobada amb Rosa Regàs, testimoni d'una generació clau per la nostra cultura

Trobada amb Rosa Regàs, testimoni d'una generació clau per la nostra cultura

  • Arts Santa Mònica - Barcelona
exclusiu
GRATUÏT
FINALITZADA
Disponible per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Propostes similars

DESCRIPCIÓ

L'escriptora barcelonina presenta en aquesta darrera obra, Amics per sempre Ara llibres un recull de les seves memòries. Són anys de converses al pati de lletres amb Miguel Barceló, Salvador Clotas i Paco Rico. També és el despertar de la vocació literària i la feina editorial amb Carlos Barral.

És el retrat d'una època tacada per les penes de mort i les vagues de fam però també inclou els estius a Cadaqués amb les partides d'escacs amb Marcel Duchamp, les salutacions de Dalí i totes les persones que van conformar el que Joan de Sagarra va anomenar la Gauche Divine.

Un testimoni únic d'uns anys d'extraordinària ebullició cultural i política i d'una generació clau per la nostra cultura.

L'activitat tindrà format de conversa, amb la presència de la filòsofa Victòria Camps i Cervera. Ella és catedràtica de Filosofia moral i Política a la Universitat de Barcelona.

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Aquesta proposta ja no està disponible

ADREÇA

La Rambla, 7
08002 - Barcelona

Arts Santa Mònica
La Rambla, 7, 08002 Barcelona

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

Reserva les invitacions a la web del TR3SC

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX