DESCRIPCIÓ
C.W. Stoneking, és un músic que troba la seva influència en la música de principis del segle XX, el blues de la pre-guerra, jazz, folklore, el calipso dels anys 20 i per descomptat la seva pròpia experiència personal. En les seves originals cançons s'acompanya de la seva guitarra National Resophonic o el seu banjo tenor, i també amb la seva banda de vents, la 'Primitive Horn Orchestra'.
Un ventall de cançons que varien des del crit del blues dels camps rurals fins als duets del blues hokum.
El 2005 C.W. Stoneking va llançar el seu àlbum 'King Hokum' en què destaca com a compositor a més de mostrar la seva tremenda veu i el seu particular estil en executar els seus instruments. Conjurant l'atmosfera del blues del sud de la dècada del 30 amb els originals relats de Stoneking i l'ús de sons perduts, "King Hokum" és un àlbum absolutament original i divers.
L'australià arriba ara a Espanya per presentar el seu últim àlbum "Jungle Blues". L'autèntica jungla del country blues directa des del seu trepidant cor.
COMPARTEIX