
Baiuca · Festival de Músiques Disperses
- Dissabte 25 de març
- Cafè del Teatre de l'Escorxador - Lleida
- SOCI
- SOCI PLUS
Reserva les teves entrades amb avantatge i paga a taquilla
DESCRIPCIÓ
Ritmes tradicionals galecs mesclats amb electrònica contemporània, fent una mena de found footage on es recodifiquen els codis de la música tradicional galega a través d'una mirada actual però també futurista. Un directe molt singular, on barreja màquines (seqüenciador, sintetizador) amb instruments tradicionals.
Des de la publicació d"Embruxo', Baiuca no ha parat de girar, actuant a països com Portugal, Sud-àfrica, Estats Units i oferint la seva primera gira per Colòmbia i Equador, on va girar durant dues setmanes amb totes les entrades venudes i va ser seleccionat entre més de 700 propostes com un dels quatre artistes de la plataforma d'intercanvi musical Observatori Transoceànic.
Després d'un breu pas per Àfrica, l'artista va iniciar el 2022 omplint amb setmanes d'antelació espais de gran aforament a ciutats com Madrid, Barcelona o Santiago de Compostel·la i omplint espais a ciutats com Sevilla o Lisboa, i col·locant-ne el seu "Embruxo" entre els discos més destacats del 2021 als principals mitjans de comunicació d'Espanya i part d'estranger.
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Dissabte 25 de març
CATEGORIES
ADREÇA
C/Roca Llaurador 3
25003 - Lleida
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
Sessions disponibles
Sessions disponibles
- Llista
- Calendari
Baiuca · Festival de Músiques Disperses
22:30 h Cafè del Teatre de l'EscorxadorLleida Afegeix a calendari Afegeix a calendari de Google
COMPARTEIX