fb

• Per a socis:
  • BÀSIC
  • PREMIUM

El 23 d'Abril, per la Diada de Sant Jordi, el TR3SC i Òpera Samfaina et proposem una experiència gastronòmica al cor de Barcelona: 45 minuts i 9 parades per convertir-te en un expert en Catalunya!

RECORREGUT:

1. Arribada
Benvingut a Opera Samfaina, t'expliquem la nova ruta. Amb la polsera podràs viure la nostra experiència.

2. Passadís temàtic
Una història d'herois i princeses. Projeccions màgiques que t'explicaran l'audàcia d'en Jordius.

3. Barra solidària
En el primer tast, gaudeix dels olis de la mediterrània. Suca pa i prova els nostres olis de l'Empordà, Cambrils i Priorat.

4. Barra de vins
Tenim vins molt diferents de totes les zones de Catalunya. Tasta'n un i prepara't pel viatge.

5. Sotamar
El mercat és sota del mar. Escolta havaneres sota la barca. Prova la tapeta d'anxoves.

6. Hespèrides
Entra al jardí de les Hespèrides, on balla la figa d'or. Tasta la coca d'escalivada i vigila amb el drac.

7. Matança
Sant Jordi t'explicarà la matança del porc. Suca el pa amb tomàquet i afegeix els embotits.

8. Catalàctic
Fes cantar la nostra vaca. Marida els formatges amb la melmelada de figa, un plaer pels déus.

9. Dolça Catalunya
La tradició catalana més divertida. Un final de xocolata per aquest viatge surrealista.

CONDICIONS

Aquesta proposta ja no està disponible

Aforament molt limitat. Màx. 10 persones per sessió.
Reserva via web TR3SC.

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TR3SC.

RECOMANACIONS
Daniel
24 de d'abril del 2017 a les 19:22h
un petit engany
D'acord amb el comentaris de la Elena i Montserrat, no es producte per el TR3SC ni es correspon el preu amb el servei obtingut, mes suposantse cert avantatge.
24 de d'abril del 2017 a les 17:15h
Una Ruta Divertida
Es una cosa diferent on hi ha una part d'explicació amb imatges ( molt ben explicada pel Sr. Ramón el nostre acompanyant) i una segona part de degustació on és proven tapes molt bones aconpanyades de vi molt selecta, no és un dinar o un sopar tradicional, sino una experiència dels sentits. Molt recomenable. mercè i joan.
Montserrat
24 de d'abril del 2017 a les 15:35h
MOLT JUSTET
Molt d'acord amb l'Elena. Afegir que la copa de vi ens la van donar a l'arribada i, per tant, a l'hora de les tapes vam haver de demanar beguda a part (pagant). Les tapes ens les van donar totes de cop al final del tour. Olis: en vam provar dos, no tres. Embotit si, no embotitS: eren tres rodanxes de llonganissa. Finalment, veig al web de "bcnshop" que el preu d'aquesta activitat és de 18€. Per tant, no hi ha hagut cap avantatge TR3SC.
Gala
24 de d'abril del 2017 a les 13:46h
Si, va ser molt original i molt català tot plegat !! Encara que, si no vaig entendre malament, ens van comentar de veure un espai on es passa amb imatges, la història d'en Roca. Al final no la vam veure ! El menjar va estar molt bò, sobretot les anxoves !! Salut Marina
Elena
23 de d'abril del 2017 a les 21:38h
El tour no val la pena!
 No recomano pagar 18€ per 5 ínfimes tapes més una copa de vi (Dic 5 per què em nego a considerar el pa amb oli com a tapa): Quan hem comentat a la sortida la relació preu-tapes ens han dit que era una activitat pensada per a turistes, per això no entenc que es promocioni des del tr3sc Si es vol veure l'espai, que és curiós i creatiu, s'hi pot entrar prenent el que vulguis, des de cafès a tapes o sopar. El guia del tour, que ens ha explicat els espais, ha estat molt amable.