(a)phonica 2013
- Diversos Espais Comarques de Girona - Varis
- SOCI
- SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
El divendres 21 de juny la companyia Dei Furbi presentarà per primer cop a les comarques gironines el seu últim repte: una adaptació lliure de l'òpera La flauta màgica de Mozart, interpretada únicament amb la veu. Un muntatge de teatre i música a cappella amb grans dosis d'humor, altament recomanable per a tots els públics que es representarà al Teatre Municipal de Banyoles (21 h / sense descomptes TR3SC).També el divendres, el festival comptarà amb l'actuació de Puntí, que presentarà l'espectacle Viatge d'un savi vilatrista cap enlloc. El que va ser l'ànima d'UmPah-Pah agafarà la guitarra i el piano per tornar a visitar les cançons més emblemàtiques que l'han acompanyat al llarg de la seva carrera i també incorporarà noves cançons. Actuarà a l'Auditori de l'Ateneu de Banyoles (22:30 h / 5 € TR3SC).
El dissabte 22 de juny, entre les actuacions programades, destaca la cantautora malaguenya Anni B Sweet, una de les artistes més destacades de l'escena indie de l'Estat espanyol i una de les que compta amb més projecció internacional. El Claustre del Monestir de Sant Esteve serà un espai idoni per deixar-se endur pel seu irresistible encant melòdic, ric en detalls i atmosferes (18:30 h / 2 € TR3SC). Després, el quartet vocal femení Delikatessen estrenarà Belle Rêve, una comèdia musical a cappella sobre les petites coses de la vida, al Teatre Municipal de Banyoles (22:30 h / 4 € TR3SC).
La darrera jornada de festival, comptarà, entre d'altres, amb l'actuació de la cantant i compositora Esther Condal, que farà la presentació a les comarques gironines del seu disc de debut al Teatre Municipal, rodejada d'alguns dels millors músics de l'avantguarda del jazz català (17 h, 4€ TR3SC). A continuació, la jove vigatana Núria Graham, que ha sorprès tothom amb el seu talent, realitzarà la seva primera actuació a la província de Girona. Serà al Claustre del Monestir de Sant Esteve (18:30 h, 2 € TR3SC). I finalment, el que va ser la veu de Radio Futura, Juan Perro (Santiago Auserón), presentarà en acústic Casa en el aire a les comarques gironines, un repertori entre la música d'arrel nord-americana i els ritmes cubans, que parteix del seu darrer disc, Río negro (La huella sonora, 2011). Actuarà a l'Auditori de l'Ateneu de Banyoles (20 h, 5€ TR3SC).
Els Manel també presentaràs nou disc a Banyoles (sense descomptes TR3SC).
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

COMPARTEIX