3/5
Sense recomanacions Interessa a  0 
Joan Brossa, A d'autocar
Joan Brossa, A d'autocar
Joan Brossa, A d'autocar
Joan Brossa, A d'autocar

Joan Brossa, A d'autocar

  • dissabte 10 de novembre
  • Velòdrom d'Horta - Barcelona
10€
5€
FINALITZADA
Disponible per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Propostes similars

DESCRIPCIÓ

L'itinerari proposa un recorregut per alguns dels poemes corporis de Joan Brossa localitzats a les rodalies de Barcelona.

Aquestes obres urbanes inserides en el paisatge de les ciutats de Barcelona, Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet, Badalona, Sabadell i Mollet ens permeten resseguir les petjades deixades per Joan Brossa i, alhora, impregnar-nos d'alguns aspectes de la seva vida i de la seva ètica.

Els poemes corporis de Brossa, especialment per la seva ubicació, en cap cas arbitrària, permeten parlar i reflexionar sobre les conseqüències dels moviments migratoris dels anys 60 a les rodalies de Barcelona, així com reflexionar sobre conceptes com l'especulació immobiliària, l'urbanisme, la immigració i la multiculturalitat a la societat actual.

A més, l'itinerari ens permet pensar sobre temes com la lectura com a referent cultural, el paper de les biblioteques i les institucions, o la fusió de les arts dins l'art experimental o d'avantguarda.


Itinerari:
Barcelona. Avinguda del cardenal Vidal i Barraquer. Pavelló de la República: La ciutat renovada (1992)
Sant Adrià del Besòs. Museu de la Immigració: Record d'un malson (1989)
Santa Coloma de Gramenet. Av. De la Generalitat, 98-100. Biblioteca Can Peixauet: Perfil (2001)
Badalona. Polígon de Montigalà: On es bada l'ona (1998)
Sabadell. Parc de Catalunya: A de barca (1996)
Sabadell: Plaça de Joan Brossa. Confluència del carrer de Calders amb la carretera de Sabadell a Sta. Perpètua de Mogoda
Mollet del Vallès. Plaça Major, 1: Mural de l'Ajuntament (2002)

FITXA TÈCNICA

Any2012
Durada4h, aproximadament

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Aquesta proposta ja no està disponible

CATEGORIES

Activitats i Rutes    Rutes

ENTRADES

Reserva les teves entrades trucant al 93 458 99 94 o enviant un correu electrònic a fundacio@fundaciojoanbrosa.cat

ADREÇA

Passeig de Vall d'Hebron, 185-201
08035 - Barcelona

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

*Reserva les teves entrades trucant al 93 458 99 94 o enviant un correu electrònic a fundacio@fundaciojoanbrosa.cat
*Punt de trobada: Barcelona. Velòdrom d'Horta. Poema visual transitable en tres temps (1984). *Distància i accessibilitat: És apte per a qualsevol tipus de públic ja que el trasllat es realitza en autocar (aproximadament uns 40 Km en total). Hi ha una parada a Sabadell per prendre alguna cosa i reposar una mica.

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX