Què és el Club?
|
Revista
|
SMS
|
FAQ
|
Suggeriments
|
RSS
|
Galeria
|
Fes-te soci - Regala el Club
Accés usuaris
X
Si us plau, esperi...
El teu NIF
Número de Pin
Identifica't com a soci
Arts Escèniques
|
Concerts
|
Cinema
|
Museus i galeries
|
Espais
|
Viatges / Rutes
|
Llibres
|
CD / MP3
|
DVD / BD
|
Regal Club
Tanqueu o premeu Esc
Si us plau, esperi...
Accés usuaris
X
Si us plau, esperi...
El teu NIF
Número de Pin
Home
>
Concerts
>
TRESC - Mozartissimo - 25%
Mozartissimo
Concerts
Preu real:
22€
Avantatge TR3SC:
25%
Adobe Flash Player no està instal·lat al seu sistema
Per tal d'executar aquesta pàgina web és necessari tenir l'Adobe Flash Player
0
Vota
0
1421 lectures
Escriu el teu comentari
SINOPSI
Mozartissimo, l¿últim projecte del Trio Novak, ha nascut de la seva passió per redescobrir temes musicals d¿entre els arxius, en aquest cas trets dels manuscrits i textos pertanyents al Teatre Estatal de Praga. En temps de Mozart el compositor enlluernava a Praga amb les seves òperes i es feien certs arranjaments en les seves àries per poder ser interpretades com a música de cambra. Aquestes àries es cantaven en els salons de la noblesa txeca, acompanyades per tres corni di bassetto (minuciosament documentats en els arxius del Teatre Estatal de Praga). Aquesta tradició es va perdre i molts dels amants de la música d¿avui es veuran agradablement sorpresos pels inusuals i originals tons creats a través d¿aquesta combinació de veu amb instruments de vent. A través d¿aquest projecte el Trio Novak espera reviure els llaços amb aquesta tradició perduda, i un cop més presenta joies musicals de les òperes de Mozart en forma de música de cambra i adequadament abillats amb vestits de l¿època, bellament dissenyats.
INFORMACIÓ
Intèrprets:
W. A. Mozart, ¿Las Bodas de Figaro"
W. A. Mozart, ¿Don Giovanni"
W. A. Mozart, ¿El Rapto del Serrallo"
W. A. Mozart, ¿La Flauta Mágica"
Aries, duets, obertures d'òperes de W.A. Mozart,
Punts de Venda:
Telentrada 902 10 12 12
ESPAI
Adreça:
C/ Lepant 150
08013 - BARCELONA
Com arribar:
L1 (Glòries, Marina), L2 (Monumental), L4 (Bogatell), 6, 7, 10, 56, 62, B21, B25, N0, N2, N3, N7, N11, Bus de les Arts, Tramvia T4 (Auditori-Teatre Nacional)
Ver mapa más grande
No hi ha sessions disponibles
Descripció breu:
Una nit dedicada a les peces més emblemàtiques de Mozart
Condicions:
Entrades disponibles fins a exhaurir existències i segons l'aforament de la sala
També podria agradar-te...
No et perdis el darrer concert de la temporada del Cor Vivaldi
Vivaldi pel "Vivaldi"
2x1
L'AUDITORI
Christian Lindberg torna al Palau com a compositor i solista de trombó
La dan7a de Beethoven
25%
PALAU DE LA MÚSICA...
Una excursió als racons més estimats de la memòria a través de la màgia d'una banda sonora immortal i evocadora de...
Això és Broadway
25%
PALAU DE LA MÚSICA...
L'últim guanyador del Concurs Permanent de Joves Intèrprets tanca la Temporada de Cambra i Recitals
Pablo Barragán i Federico...
25%
L'AUDITORI
Pavel Haas Quartet interpretarà un un fragment que encara avui conserva intacta la capacitat de sorprendre'ns
Pavel Haas Quartet
25%
PALAU DE LA MÚSICA...
La teva sessió ha caducat per inactivitat. Si us plau, introdueix de nou el teu NIF i PIN per accedir al teu entorn d'usuari.